Борти є не першої свіжості, а бої, в яких вони перебувають, створюють неймовірний тиск на будь-яку техніку. Тож як і пілоти, борти не завжди витримують все це.
Про це каже військовий експерт Олександр Мусієнко.
“Величезна кількість засобів повітряного нападу. Друге – пілоти роблять дійсно колосальну важливу роботу. І беруть вони цей досвід із відбиття атак на Ізраїль. Саме Ізраїль показав велику ефективність того ,як це працює під час відбиття масованих атак дронами. Відбиття за допомогою авіації та ракет. Зараз наше угруповання зробило багато, аби підтримати наші війська на Сумщині, завдавати ударів по противнику на Курщині й не тільки. Аби стало можливим стабілізувати лінію фронту на Сумщині”, – відзначив фахівець.
Окрім того, Мусієнко вказав, що авіатори зробили дуже багато, аби відбивати атаки.
“Але незважаючи на це виникає ситуація – велика кількість цілей, робота, стан машин технічний, не треба забувати, що ці літаки не є супер новими, тож вони можуть іноді підводити. Тож це і є весь комплекс причин. Втрата пілота, плюс втрата літака для наступних повітряних атак, не буде того, хто збивав 7 шахедів і збивав 8-й, ми розуміємо, тож тут треба буде працювати з нашими партнерами, аби працювати і на навчання, і домовлятися про постачання додаткових бортів” – каже експерт.
Стало відомо, що Данія частину F-16 дає Україні, а частину – Аргентині.
“Ну ось так ситуація теж. Сподіваюсь, будуть передаватись Україні додаткові системи ППО”, – підсумував військовий.